PARTNER STRATEGICZY

Panattoni jest europejską spółką należącą do Panattoni Development Company, jednego z największych deweloperów nieruchomości przemysłowych na świecie, z 32 biurami w Ameryce Północnej i Europie. Tylko w ciągu 15 lat obecności na rynku europejskim, w tej części świata firma zrealizowała projekty o łącznej powierzchni przekraczającej 10 milionów m kw. Panattoni z siedzibą w Polsce, obecny jest na największych europejskich rynkach logistycznych, w tym niemieckim, brytyjskim, czeskim, słowackim, a od lutego br pojawił się w Holandii i Hiszpanii. W ramach Panattoni działa struktura, dedykowana projektom dopasowanym do indywidualnych potrzeb najemców, typu build-to-suit, która specjalizuje się nie tylko w dostarczaniu zaawansowanych obiektów produkcyjnych, ale i w obiektów dedykowanych firmom działającym m.in. w branży e-commerce. Należą do nich zarówno szyte na miarę tzw. big boxy liczące powyżej 210 tys. m kw., w których wykorzystywana jest robotyka i automatyka, jak i powierzchnie magazynowe dostosowane do procesów logistyki e-handlu w ramach własnych parków. Rozwijany przez dewelopera koncept City Logistics Parks jest naturalnym i niezbędnym krokiem dostosowującym rynek obiektów przemysłowych do oczekiwań klientów i ich konsumentów. Wśród nich są takie firmy jak Amazon, DB Schenker, DHL, Fedex, DPD, XPO, Coca Cola, Weber, Whirlpool, Bosch, Volkswagen, czy H&M.

_________________________________________________

PARTNER SREBRNY

Założona przez Rossa Perota, Jr. w 1988 roku firma Hillwood jest jedną z wiodących niezależnych firm deweloperskich w USA. Firma od ponad 30 lat buduje i inwestuje w USA i Europie.

W Polsce koncentrujemy się na działalności związanej z zakupem, finansowaniem i budową magazynów oraz obiektów przemysłowych z przeznaczeniem pod wynajem. Od 2014 roku stworzyliśmy bogaty portfel nieruchomości obejmujący łącznie prawie 2 mln mkw.

W roku 2019 dostarczyliśmy ponad 450 tys mkw nowoczesnych powierzchni magazynowych w całej Polsce. Firma korzysta z własnego kapitału, co sprawia, że wewnętrzny proces decyzyjny jest niezwykle sprawny i szybki.

Działalność Hillwood skupia się na 4 głównych gałęziach:

Działalność deweloperska

Obiekty szyte na miarę

Inwestycje

Zarządzanie nieruchomościami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________________________________

PARTNER KATEGORII ASSET & PROPERTY MANAGEMENT

Spółka Arcadis Polska jest częścią międzynarodowej firmy specjalizującej się w konsultingu, projektowaniu, inżynierii oraz zarządzaniu projektami w obszarze infrastruktury, zasobów wodnych, środowiska naturalnego i budownictwa. Spółka koncentruje się na projektach, które przyczyniają się do wzrostu jakości życia, mobilności , bezpieczeństwa oraz poprawy stanu środowiska naturalnego, będąc liderem w usługach dla sektora prywatnego i publicznego.

Arcadis w Polsce wyróżnia wysoki wskaźnik feminizacji – około 40% osób pracujących w spółce to kobiety. Jest on najwyższy na świecie wśród innych oddziałów firmy Arcadis. Aby osiągnąć tak wysoki współczynnik kobiet pracujących w firmie w stosunku do mężczyzn, spółka prowadzi działania, mające na celu równouprawnienie kobiet i wsparcie w rozwoju ich kariery. Za pomocą specjalnego programu GPS – Grow, Perform, Succeed – wszyscy pracownicy mają możliwość corocznego podsumowania i planowania ścieżki kariery według swojego uznania i ambicji.

Dodatkowo, Arcadis Polska wyróżnia się wysokim wskaźnikiem retencji – wyniósł on 91,1% w 2020 roku, a to pokazuje, jak lojalni są pracownicy wobec firmy. W cyklu kwartalnym badamy opinię pracowników o firmie w ramach badania Arcadis Your Voice i staramy się dostrzec jakie obszary wymagają poprawy, w tym jak różnią się opinie i potrzeby kobiet i mężczyzn zatrudnionych w firmie. Pracownicy Arcadis są kluczowym ogniwem w drodze do sukcesu i stanowią ogromną wartość – dlatego firma dla o ich dobre samopoczucie i satysfakcję. Nie bez powodu hasło przewodnie firmy na całym świecie brzmi – Improving Quality of Life – ulepszamy jakość nie tylko środowiska, ale też życia naszych pracowników, stawiając ich na pierwszym miejscu.

_________________________________________________

PARTNER KATEGORII RESIDENTIAL SALES

Firma Ceetrus Polska już od 4 lat z zaangażowaniem wspiera obecność kobiet w świecie biznesu poprzez partnerstwo konkursu Top Woman in Real Estate. W swojej działalności firma realizuje zasady społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma bierze odpowiedzialność za swój wpływ na społeczeństwo i środowisko oraz podejmuje szereg działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, a także włącza się w inicjatywy wspierające równouprawnienie płci w biznesie.

W Polsce spółka Ceetrus prowadzi działalność od 1996 roku. Obecnie jest właścicielem 24 centrów handlowych i zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Jest także wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 53 tys. mkw. w 31 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan.

Ceetrus Polska tworzy również projekty mixed-use wpisujące się w tkankę miejską i odpowiadające na potrzeby lokalnej społeczności. Wśród nich są inwestycje zaplanowane w warszawskim Wilanowie, Piasecznie i Góraszce pod Warszawą, które połączą funkcje miejskie, handlowe, mieszkaniowe i biurowe z terenami rekreacyjnymi, a także zapewnią ich użytkownikom zróżnicowane możliwości spędzenia czasu wolnego.

_________________________________________________

PARTNER KATEGORII PERSONALITY OF THE YEAR

Vistra, plasująca się w światowej czołówce firm w branży, oferuje  szerokie spektrum usług i rozwiązań biznesowych od księgowości oraz obsługi kadr i płac, poprzez sprzedaż spółek typu shelf, po administrowanie funduszami, usługi powiernicze i fuzje.

Firma zatrudnia ponad 4500 ekspertów w ponad 80 biurach na całym świecie, którzy biegle poruszają się w międzynarodowym otoczeniu biznesowym.

Vistra buduje ze swoimi Klientami silne relacje oparte na pełnym zrozumieniu ich zawodowych potrzeb na co pozwala wszechstronne doświadczenie Firmy w dziedzinie finansów, struktur podatkowych, prawa oraz księgowości.

Vistra to nie tylko pewność działania w zgodzie z przepisami prawa – to również poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę, elastyczność, proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz chęć sprostania każdej potrzebie naszego Klienta.

_________________________________________________

PARTNER STREFY CHILLOUT

Grupa Capital Park jest doświadczoną firmą deweloperską i inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od grudnia 2013 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, o łącznej powierzchni 212 tys. m kw. i wartości rynkowej 2,1 mld PLN. 89% portfolio Grupy stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie. Jest ona właścicielem takich projektów, jak biurowo-usługowy budynek Royal Wilanów, sieć centrów handlowych convenience Street Mall Vis à Vis, centrum handlowego ETC Swarzędz, Galerii Zaspa w Gdańsku oraz osiedla podmiejskich willi inspirowanych modernistycznymi rezydencjami z lat 30 – Rezydencje Pałacowa w Warszawie.

Obecnie Grupa Capital Park prowadzi rewitalizację Fabryki Norblina – flagowego projektu wielofunkcyjnego w centrum Warszawy, zlokalizowanego na zabytkowym terenie dawnej fabryki platerów Norblin, Bracia Buch i T. Werner. Kompleks zostanie oddany do użytku już w drugiej połowie 2020 roku i zaoferuje 65 tys. mkw. powierzchni użytkowej, z czego 41 tys. mkw. to biura, a pozostałe 24 tys. mkw. wypełnią koncepty rozrywkowe, gastronomiczne, usługowe, handlowe, kulturalne oraz wellness. Na terenie kompleksu znajdzie się również Muzeum Fabryki Norblina, w którym odwiedzający będą mogli zetknąć się z historią dawnych zakładów. Nowoczesna, interaktywna i multimedialna forma prezentacji zabytkowych zbiorów dawnej fabryki platerów, będzie wplatać obiekty muzealne w życie współczesnego miasta.

_________________________________________________

PARTNER

_________________________________________________

PARTNER

Firma CFE jest generalnym wykonawcą, któremu przyświeca motto „Budujemy wspólną przyszłość”. Dyrektorem Generalnym CFE jest Bruno Lambrecht, który osobiście wspiera promocje kobiet w biznesie należąc do kapituły jury konkursu Top Woman in Real Estate. Firma posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów przemysłowych, mieszkaniowych, handlowo-usługowych oraz hotelarskich, realizowanych przy użyciu nowoczesnych technologii i najwyższej jakości materiałów. Przez dwadzieścia pięć lat swojej działalności w Polsce CFE zasłużenie zdobyło miano firmy profesjonalnej, rzetelnej i elastycznej, która zawsze ma na uwadze interesy klienta i szanuje swoich partnerów i podwykonawców. Wartości takie jak szacunek, profesjonalizm, elastyczność, praca zespołowa i niezależność są tym, co ich wyróżnia i co tworzy solidny fundament dalszego rozwoju.

W grudniu minionego roku CFE rozpoczęło budowę tematycznego parku rozrywki Majaland w Góraszce pod Warszawą. Projekt realizowany jest wspólnie przez Momentum Capital i Plopsa Group, a generalnym wykonawcą inwestycji jest właśnie  CFE Polska. Termin zakończenia realizacji parku planowany jest na rok 2022. Motywem przewodnim parku są znane postacie z bajek – przede wszystkim Pszczółka Maja. W obiekcie wyodrębniono m.in. halę rollercoastera oraz główną halę z atrakcjami, w skład której wejdą sklepy i restauracja. Przewidziano tu liczne atrakcje dla dzieci, między innymi Tańczącą Fontannę, Park Ruchu Drogowego, wodny plac zabaw oraz karuzele „Podniebny Lot”  i „Super Odrzutowce” związane z tematyką lotnictwa.

__________________________________________________

PARTNER

Kajima

Kajima Poland jest japońsko-polską spółką budowlaną. Buduje obiekty kubaturowe w systemie design & build. Projektowanie i wykonawstwo realizuje przy pomocy nowoczesnego systemu BIM (Building Information Modeling), który znacznie przyspiesza proces realizacji inwestycji i zmniejsza ryzyko występowania tzw. kolizji projektowych, co klientom firmy przynosi znaczne oszczędności.

Ograniczenie wpływu działalności ludzkiej na środowisko naturalne staje się priorytetem. Dlatego też w ramach generalnego wykonawstwa Kajima oferuje nadzór nad ,,zieloną” certyfikacją BREEAM i LEED dla inwestycji. Te powszechnie uznawane i cenione certyfikaty gwarantują ograniczenie zużycia energii podczas budowy a także w czasie późniejszej eksploatacji obiektu, zapewniają o zastosowaniu ekologicznych materiałów i technologii, stwarzają też przyjazne środowisko pracy.

Kajima Poland projektuje i buduje zgodnie z najwyższymi standardami jakości jak również wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Potwierdza to m.in. certyfikat międzynarodowego i uznanego serwisu CSR – EcoVadis oraz wiele przyznanych firmie nagród branżowych. Wysokie standardy i duże doświadczenie sprawiają, że firma z sukcesem współpracuje z najlepszymi. Klienci Kajima Poland: Panattoni, 7R, P3, Prologis, Hillwood, Umicore, Electrolux, NGK, Saint-Gobain, 3M, Sony, Honda, Bridgestone, Yamaha, Mercedes, Toyota, IKEA, Oponeo, Cadbury Wedel, Nestle Purina, Colgate-Palmolive, Tetra-Pak, L’Oreal i wielu innych.

__________________________________________________

PARTNER

MIX GROUP to jeden z najdłużej działających deweloperów w Krakowie, z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie budowy i wynajmu powierzchni biurowych. Do tej pory Grupa zrealizowała projekty o łącznym metrażu ok. 60 tys. mkw. Aktualnie spółki z Grupy są właścicielami 8 obiektów biurowych z powierzchniami handlowo-usługowymi. MIX Group oferuje biurowce klasy A i B, które nie tylko pozwalają na rozwój firmy w obrębie jednego obiektu, ale także gwarantują atrakcyjną lokalizację w różnych częściach Krakowa. Dodatkowo Mix Group to jedyny deweloper, który oferuje proekologiczny, dedykowany system carpoolingu dla swoich najemców i jako pierwszy deweloper biurowy w Krakowie bierze udział w projekcie „Pasieka Kraków”, lokując pasieki na dachach swoich biurowców.

Poza projektami biurowymi Mix Group zrealizowała w Konstancinie-Jeziornie inwestycję ekskluzywnych apartamentów o wyjątkowych walorach i standardzie. W planach są kolejne inwestycje o różnym charakterze i lokalizacji.

Inwestycje Mix Group to ciekawa architektura, funkcjonalność powierzchni, łatwość aranżacji i dopasowania zastosowanych rozwiązań do wymagań klientów. Każda nowa inwestycja powstaje przy użyciu nowoczesnych technologii z zachowaniem najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa i ekologii.

Poza projektami deweloperskimi Mix Group jest partnerem Play oraz T-Mobile i prowadzi sieć salonów sprzedaży w całej Polsce. W Krakowie prowadzi także działalność handlową w ramach spółki Mix Meble sp. z o.o. posiadającej znany salon meblowy.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________

PARTNER

__________________________________________________

PARTNER WSPIERAJĄCY IDEE PROMOCJI KOBIET W BIZNESIE

Zarząd PZN Facility Management aktywnie wspiera rozwój kobiet w branży. Ponad 70% kadry menedżerskiej PZN stanowią kobiety. Dlatego też PZN  wspiera ideę konkursu Top Woman i aktywnie angażuje się w prace na jego rzecz.

PZN Sp. z o.o. (PZN Facility Management) to ogólnopolska firma działająca w trzech obszarach: Facility Management, Property Management, Eksperci Nieruchomości (monitoring inwestycji i wyceny nieruchomości).

Świadczy kompleksowe usługi dla wszystkich typów nieruchomości: bankowych, biurowych, sieci handlowych, magazynowych, produkcyjnych, hotelowych i mieszkalnych w całej Polsce.

Działa na rynku polskim od 1996r. W 16 biurach regionalnych zatrudnia ponad 200 pracowników, specjalistów wielu branż, współpracując z 250 firmami partnerskimi oraz 400 rzeczoznawcami majątkowymi i inżynierami budowlanymi w całym kraju.

Do grona klientów PZN należą wiodące firmy w kraju. Firma obsługuje obiekty bankowe, sieci sklepów, aptek, punkty usługowe oraz duże obiekty jak hale sportowe, magazyny czy zakłady produkcyjne.

Priorytetem firmy jest komfort i bezpieczeństwo użytkowników nieruchomości, a zapewnia to m.in. poprzez odpowiednie zarządzanie zdarzeniami, planowanie serwisów technicznych, natychmiastowe reakcje na awarie oraz planowanie niezbędnych remontów i modernizacji.

A przy tym wszystkim, nie traci z pola widzenia poprawy efektywności energetycznej oraz implementacji rozwiązań proekologicznych w zarządzanych obiektach.

___________________________________________________

PARTNER WSPIERAJĄCY IDEE PROMOCJI KOBIET W BIZNESIE

Sodexo Polska

Sodexo Polska jest firmą, w której na co dzień priorytetem jest zapewnienie różnorodności i integracji wszystkich osób zatrudnionych. Firma organizuje liczne inicjatywy wewnętrzne wspierające rozwój zawodowy kobiet – m.in. w obszarze usług technicznych. Z otoczeniem biznesowym dzieli się lokalnym i globalnym know-how z obszaru D&I, jest sygnatariuszem Karty Różnorodności oraz jako jedna z pierwszych firm w Polsce, sygnatariuszem Women’s Empowerment Principles –  zbioru 7 zasad działania na rzecz równouprawnienia kobiet w miejscu pracy, biznesie i społeczeństwie wg ONZ.

Sodexo Polska od ponad 25 lat jest liderem w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości i największą firmą Facility Management (FM) o zasięgu ogólnopolskim. Usługi FM świadczy w ponad 200 obiektach, a wsparcie mobilne udziela ponad 1000 obiektom w Polsce. Prowadzi 40 restauracji pracowniczych, świadczy usługi cateringowe. Wspiera firmy w bezpiecznym powrocie do biznesu w „nowej rzeczywistości” w ramach programu „rise with Sodexo”. W portfolio stałych klientów ma wiele rozpoznawalnych brandów z branż m.in.: przemysłowej, FMCG, farmaceutycznej i technologicznej.

___________________________________________________

PARTNER WSPIERAJĄCY IDEE PROMOCJI KOBIET W BIZNESIE

Stawiamy na dobre połączenia. Globalny partner blisko Ciebie.

TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości i doradztwa personalnego, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal.

TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Woroszylska Legal są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce – jednej z największych globalnych sieci niezależnych firm doradczych.

Jako członek Baker Tilly International łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

www.tpa-group.pl
www.bakertilly.pl