32. Agnieszka Malesza-Woźniak

32. Agnieszka Malesza-Woźniak

32. Agnieszka Malesza-Woźniak

Agnieszka Malesza-Woźniak – Partnerka Zarządzająca – Triple PR

Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem specjalizująca się w doradztwie strategicznym z zakresu komunikacji. Od 2008 roku jest partnerką zarządzającą agencji Triple PR. Jej priorytetem jest wsparcie klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. Pasjonatka AI i nowych technologii, które wdraża w agencji. Ma obsesję na punkcie jakości obsługi klienta. Od 5 lat prowadzi warsztaty strategiczne według autorskiej metody wykorzystującej design thinking, która pozwala projektować skuteczne programy komunikacyjne dla firm i marek. Pracowała dla takich marek jak SKODA, Leroy Merlin, Hebe, Tchibo, Oracle, INTERSPORT, BASF, PAYBACK, Cushman & Wakefield, Multiconsult Polska, ILF Consulting Engineering, Bibby Finanacial Solutions, Faktoria, Kancelaria Chałas i Wspólnicy, Axel Springer Polska czy Gi Croup. Jej pasja to tworzenie efektywnych strategii komunikacji, które integrują różnorodne narzędzia i innowacyjne rozwiązania. Specjalizuje się w komunikacji biznesowej głównie dla firm i marek z sektora real estate. Jest absolwentką Dziennikarstwa ze specjalizacją w PR i Marketingu Medialnym na Uniwersytecie Warszawskim, także podyplomowych studiów z zakresu zarządzania marką na SGH.