Magdalena zna się na rynku nieruchomości jak nikt inny, mimo że nie jest z nim bezpośrednio związana. Jest ona bowiem CEO agencji marketingowej zajmującej się od 13 lat głównie marketingiem deweloperskim. Oznacza to, że patrzy na rynek z różnych perspektyw, gdyż ma okazję pracować z wieloma, różnie sprofilowanymi deweloperami. Najwięksi deweloperzy z Trójmiasta, ale również i z całej Polski zwracają się do niej po wsparcie. Odpowiada za niezliczoną ilość strategii marketingowych nowych inwestycji. I to dobrych strategii, bo Magdalena ma już ponad 10 lat doświadczenia we współpracy z rynkiem dewelopersko-budowlanym. W wielu sytuacjach jest po prostu niezastąpiona. Potrafi sprawić by nieruchomość wyróżniała się na tle wszystkich innych. Do każdego projektu podchodzi z najwyższą zawodową starannością, dbając zarówno o wizerunek dewelopera jak i osiągnięcie spodziewanych wyników sprzedażowych. Ponadto bierze udział w wielu konferencjach, wypowiadając się jako ekspert oraz wykłada na Uniwersytecie Gdańskim. Przy tym wszystkim nie brakuje jej także poczucia humoru. Co więcej Magdalena znajduje jeszcze czas dla swoich dzieci, pupila, na treningi i jazdę konną!