Aneta Parzuchowska

Aneta Parzuchowska

Aneta Parzuchowska

Aneta jest Dyrektorem ds. Marketingu w JLL zarówno dla Polski, jak i regionu Europy Środkowo-Wschodniej z ponad 19-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Odpowiada za wdrożenie strategii marketingowej dla Polski i koordynację regionalnego planu marketingowego dla Europy Śr.-Wsch. we współpracy z zespołami badań rynku jak i PR. W ramach kampanii regionalnych zapewnia spójne podejście do klienta w sześciu krajach (Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Słowacja i Serbia). Ponadto Aneta i jej zespół współpracują z zespołami ds. komercjalizacji powierzchni i zarządzania nieruchomościami w zakresie kluczowych projektów wspierając klientów w zarządzaniu strategiami marketingowymi dla różnych inwestycji deweloperskich w Polsce. Pracując blisko z klientami (deweloperami, najemcami i inwestorami, np. Ghelamco, Heitman, Skanska, Karimpol, Torus, IVG, IKEA, Virako, Adgar, Hines, TriGranit, ING, SEGRO i wielu innych), zdobyła szeroką wiedzę w zakresie przygotowania i wdrożenia strategii marketingowych dla różnych projektów deweloperskich. Koordynowała liczne kampanie, w które angażowała się na wszystkich etapach procesu, począwszy od projektowania i produkcji materiałów marketingowych, aż po kampanię marketingową i PR.