Aneta była Dyrektorem ds. Marketingu w JLL, ma ponad 19-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Odpowiadała za wdrożenie strategii marketingowej dla Polski i koordynację regionalnego planu marketingowego dla Europy Śr.-Wsch. we współpracy z zespołami badań rynku jak i PR. Ponadto Aneta i jej zespół współpracowali z zespołami ds. komercjalizacji powierzchni i zarządzania nieruchomościami w zakresie kluczowych projektów wspierając klientów w zarządzaniu strategiami marketingowymi dla różnych inwestycji deweloperskich w Polsce. Pracując blisko z klientami (deweloperami, najemcami i inwestorami, np. Ghelamco, Heitman, Skanska, Karimpol, Torus, IVG, IKEA, Virako, Adgar, Hines, TriGranit, ING, SEGRO i wielu innych), zdobyła szeroką wiedzę w zakresie przygotowania i wdrożenia strategii marketingowych dla różnych projektów deweloperskich. Koordynowała liczne kampanie, w które angażowała się na wszystkich etapach procesu, począwszy od projektowania i produkcji materiałów marketingowych, aż po kampanię marketingową i PR.