Joanna jest członkiem kadry zarządzającej CBRE, jest również szefem dwóch działów – Badań Rynku i Marketingu. Specjalizuje się w usprawnianiu procesów i budowaniu przewagi konkurencyjnej dla organizacji.
W CBRE pracuje od ponad 10 lat. W ostatnich latach udało się jej wdrożyć w firmie unikalne połączenie projektów badawczych i marketingowych, które w istotny sposób wpływają na wiedzę i transparentność rynku nieruchomości w Polsce, zmieniając komunikację tradycyjnego biznesu nieruchomości w strategiczne doradztwo integrujące procesy biznesowe. Wśród istotnych osiągnięć zespołu CBRE są takie projekty jak How we want to work, Logistic Confidence Index, High Streets in Warsaw, Retail Index, Wellness in Poland.
Innowacyjnym projektem integrującym i angażującym rynek jest konkurs na najlepsze biuro – Office Superstar (www.officesuperstar.pl), promujące wzorowe rozwiązania i wpierające firmy w ich procesach „employer branding’u”. Kolejnym rozwiązaniem jest projekt CBRE Idea Lab (www.idealab.cbre.pl) – realną i wirtualną platformę wymiany wiedzy i doświadczeń korporacji w rozwijaniu polskiego biznesu.
Joanna jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, kończy Advanced Management Program w IESE Business School w Barcelonie. Ma ponad 15 lat doświadczenia na rynku nieruchomości. Jest doświadczonym mówcą na konferencjach i warsztatach, publikuje felietony i artykuły w mediach. Jest mamą nastolatka, lubi biegać, jeździć na rowerze, wspinać się skałkach i pomykać skuterem po Warszawie