Monika Hołub

Monika Hołub

Monika Hołub

Od początku istnienia firmy zajmuje się kreowaniem kierunków rozwoju firmy i wdraża kolejne sektory firmy przy wykorzystaniu wielu kanałów marketingowo – PR-owych. W 2017 przekształciła markę geodezyjny.com w Polish Geodetic Group (Geodetic Sp. z o. o.) działającą w 6 sektorach: services.geodetic.co, resources.geodetic.co, academy.geodetic.co, realestate.geodetic.co, mediahouse.geodetic.co, ads.geodetic.co. Firma specjalizuje się m.in. w zakresie doradztwa i realizacji usług geodezji standardowej i prawnej, pomiarów powierzchni do celów najmu i do celów podatkowych, w zakresie inżynierii, inwentaryzacji architektonicznych, pomiarów dronami, skaningu laserowego. Firma współpracuje z największymi firmami z rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i Europie. W czasie 10 – letniej praktyki firma pomierzyła blisko 4 mln m² powierzchni w tysiącach obiektów komercyjnych i mieszkaniowych. Za dotychczasową pracę zawodową otrzymała ponad 100 referencji. W roku 2013 wprowadziła certyfikowane Akademie Inwestora podczas, których specjaliści branży nieruchomości dowiadują się, jak najefektywniej wykorzystywać budowlane procesy inwestycyjne oraz jak do kilkunastu % zwiększać zyski z tytułu najmu nieruchomości. Do tej pory w Akademiach Geodetic wzięło udział ponad 1,4 tys. osób. Od 2015 r. artykuły naszego autorstwa ukazują się w czasopismach branżowych. Jest pomysłodawcą i koordynatorem Ogólnopolskich Kongresów Geodetic oraz Redaktorem Naczelnym Gazety Geodetic. Doświadczenie firmy od 2017 r. zaowocowało także prowadzeniem wykładów przez Adriana Hołub w Uniwersytecie Gdańskim, Uniwersytecie Łódzkim i w Szkole Głównej Handlowej. Jest absolwentką SGGW na Kierunku Architektura Krajobrazu ukończonego z tytułem magistra inż. architekta krajobrazu.