Od ponad 20 lat związana z rynkiem nieruchomości. Pracowała w firmach deweloperskich na stanowiskach od sprzedawcy, przez kierownika biura sprzedaży, po Dyrektora Sprzedaży, a obecnie Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Współpracując bezpośrednio z Prezesami Zarządów Spółek, miała przyjemność obserwować różne rodzaje przywództwa i zarządzania zespołami.
Budowała od podstaw i zarządzała biurami sprzedaży w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście i Bydgoszczy. Jej zakres odpowiedzialności obejmował również współpracę z biurami projektowymi, bankami, biurami pośrednictwa oraz generalnymi wykonawcami.
Obecnie wykorzystuje swoje doświadczenie, rozwiązując problemy takie jak trudny klient, negocjacje ze wspólnotami mieszkaniowymi, utrzymywanie komunikacji z klientami w okresie realizacji inwestycji (terminy umowne) oraz działania wizerunkowe.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz ukończyła studia podyplomowe na Szkole Głównej Handlowej (Wydział Marketingu i Zarządzania oraz Wyceny Nieruchomości), Akademii Leona Koźmińskiego (Trener Biznesu), Społecznej Akademii Nauk (Digital Media, PR i komunikacja), Instytutu Mukoid (coaching) oraz Szkoły Trenerów Kariery (mentoring).
Jednym z Jej talentów (zgodnie z testami Gallupa) jest ukierunkowanie. Szuka możliwości, jak pomóc innym podnieść poprzeczkę. Inwestuje w innych, zapewniając im poczucie, że są ważni. Jej wewnętrzna siła i moc zrodziła się zarówno z pracy zawodowej, jak i z doświadczeń osobistych. Posiada wysoki poziom maksymalizacji. Pracując z innymi, koncentruje się na ich mocnych stronach. Uzyskanie wiedzy z zakresu coachingu daje Jej szerokie spektrum do pracy nad przekonaniami i nawykami, które czasami mogą stanowić blokadę do dalszego rozwoju. W tym kontekście, zdolność słuchania, która sprawia Jej ogromną satysfakcję podczas pracy mentoringowej czy coachingowej, jest niewątpliwie przydatna.
Jej motto:
„Ludzie zapomną o tym co powiedziałeś, ludzie zapomną o tym, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną, jak dzięki Tobie się czuli.” – Maya Angelou.