Marlena Stańczyk to doświadczona ekspertka komunikacji i marketingu, której życie zawodowe od czterech lat skupione jest wokół promocji największych projektów Echo Investment. W zespole marketingu inwestycji komercyjnych Marlena jest odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacyjnej flagowych projektów dewelopera, a także komunikację B2B, przede wszystkim w zakresie content marketingu i organizacji wydarzeń. Nie stroni od mikrofonu, często przejmując rolę gospodarza organizowanych spotkań. Koordynowała też komunikację Echo Investment w kanałach społecznościowych.
Wcześniejsze doświadczenie zdobywała, m.in. w strukturach Szlachetnej Paczki – ogólnopolskiego projektu społecznego, a także promując działalność Targów Kielce – jednego z największych ośrodków wystawienniczych w Europie Środkowo Wschodniej. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją w Public Relations na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Prywatnie – fanka TED Talks i seriali kryminalnych. Zarówno w życiu zawodowym, jak i po godzinach lubi próbować nowych rzeczy, bo rutyna nie jest jej mocną stroną.