Agnieszka Tomczak – Tuzińska. Dyrektor marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka Politechniki Gdańskiej oraz prestiżowej École Supériere de Commerce de Rouen.
Ekspertka rynku nieruchomości komercyjnych z ponad 20 letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania, budowania marek i strategii marketingowych.
Wprowadziła Caelum Development/ CREAM na rynek branżowy i zbudowała pełną rozpoznawalność organizacji.
Prowadziła projekty retailowe od marketingowej koncepcji w procesie developerskim, poprzez otwarcia, strategie marketingowe i wraz z podległym zespołem taktykę operacyjną.
W ATRIUM Polska odpowiedzialna za indywidualny marketing 24 obiektów organizacji.
Od 2017 w Apsys Polska, gdzie prowadzony przez nią zespół marketingu realizuje nowatorskie, efektywne i wielokrotnie nagradzane kampanie i programy marketingowe dla zarządzanych przez spółkę centrów handlowych.
Odpowiedzialna za marketing korporacyjny spółki oraz wsparcie projektów developerskich.
Aktywna uczestniczka rynku, promotorka i inicjatorka rozwiązań inspirujących do wymiany doświadczeń i stymulujących rozwój i innowacje, jurorka najważniejszych wydarzeń branżowych (PRCH Marketing Awards, ICSC Solal Awards).