Anna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendystka Northeastern Illinois University w Chicago. Z rynkiem nieruchomości związana od ponad 10 lat. Do spółki biurowej Skanska dołączyła w 2011 r. i od początku zarządza zespołem marketingu i komunikacji. Początkowo były to działania w Polsce, a później w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Anna była odpowiedzialna za wprowadzenie nowych konceptów: Workplaces by Skanska i Futureproof Workplaces by Skanska. Opracowała także strategię marketingową Futureproof i współtworzyła unikatowy standard produktu: Scandinavian Lobby Guidelines dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Od lat podejmuje działania komunikacyjne, realizując kreatywne i efektywne kampanie wykorzystujące nowe narzędzia i kanały komunikacji. Dzięki realizowanej przez nią strategii, spółka biurowa Skanska ma w mediach bardzo silną pozycję, co potwierdzają nie tylko statystyki, ale również proaktywne zapytania ze strony dziennikarzy. Prywatnie – fascynuje ją nowoczesna, miejska architektura i jej wpływ na życie mieszkańców. Miłośniczka podróży, która zawsze bardzo starannie wybiera hotele. Mama dwóch synów oraz żona aktora Teatru improwizowanego Klancyk.