Anna Wiśniewska

Anna Wiśniewska

Anna Wiśniewska

Anna Wiśniewska – Marketing and Communications Director w spółce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej

Anna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendystka Northeastern Illinois University w Chicago. Z rynkiem nieruchomości związana od ponad 10 lat. Do spółki biurowej Skanska dołączyła w 2011 r. i od początku zarządza zespołem marketingu i komunikacji. Początkowo były to działania w Polsce, a później w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Anna była odpowiedzialna za wprowadzenie nowych konceptów: Workplaces by Skanska i Futureproof Workplaces by Skanska. Opracowała także strategię marketingową Futureproof i współtworzyła unikatowy standard produktu: Scandinavian Lobby Guidelines dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Od lat podejmuje działania komunikacyjne, realizując kreatywne i efektywne kampanie wykorzystujące nowe narzędzia i kanały komunikacji. Dzięki realizowanej przez nią strategii, spółka biurowa Skanska ma w mediach bardzo silną pozycję, co potwierdzają nie tylko statystyki, lecz także nagrody. W 2021 roku firma została wyróżniona dwoma statuetkami w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce – Złote Spinacze – w kategorii PR Korporacyjny oraz Covid-19 PR Response. W 2021 Anna została również laureatką IV edycji konkursu Top Woman in Real Estate w kategorii Marketing & PR. Jest jedną z założycielek inicjatywy Klubu Dyrektorów i Dyrektorów PR, która powstała we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Prywatnie – fascynuje ją nowoczesna, miejska architektura i jej wpływ na życie mieszkańców. Miłośniczka podróży, która zawsze bardzo starannie wybiera hotele. Mama dwóch synów oraz żona aktora Teatru improwizowanego Klancyk.