Artur Sójka – Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Zajmuje się również tematyką komunikacji i wystąpień publicznych. Od 2019 prezes Biznes Klub Polska, polskiej organizacji rekomendacji biznesowych. Prowadzi również firmę doradczo-szkoleniową Sójka Consulting (www.sojkaconsulting.pl).
Wraz z Bernardem Frugą napisał książkę pt. Eventworking. Jak efektywnie korzystać z konferencji, targów i innych eventów. Poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców. Od 2008 roku prowadził szkolenia z zakresu budowania relacji i sprzedaży dla absolwentów studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego, absolwentów Uczelni Łazarskiego, na zlecenie firmy CCC, IBM, dla firmy Nationale Nederlanden, Aviva, Allianz, Lekam, Royal Bank of Scotland, Nowy Styl Group, Strauss Cafe Poland i wielu innych. Wraz z zespołem moderował ponad 1000 sesji networkingowych na zlecenie klientów.
Posiada certyfikat I stopnia facylitatacji po kursie Tony Mann’a. Jest współtwórcą bydgoskiego i lubelskiego oraz trzech warszawskich Klubów Toastmasters International. Mentor dla kilkudziesięciu członków Toastmasters. Był Dyrektorem Rejonu w tej organizacji.