Małgorzata Wilczek

Małgorzata Wilczek

Małgorzata Wilczek

Ekspertka w obszarze  Facility Management z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku B2B w Polsce i za granicą. Z wykształcenia humanistka, jedna z pierwszych kobiet w branży FM w Polsce związanej z techniczną stroną świata nieruchomości, z powodzeniem łamiąca stereotypy dotyczące płci. Od początku swojej kariery wspierająca kobiety wchodzące w męski świat biznesu, łączące role mamy i liderki, dążące do osiągnięcia sukcesu; kibicująca otwieraniu się branży na kobiecy głos i ich umiejętności miękkie w komunikacji.  Miała szczęście obserwować rozwój wielu imponujących karier w branży i czerpać z tych przykładów.

Współtwórczyni stowarzyszenia Construction Marketing Group i współrealizatorka projektu „Analysing the sustainable construction market in Poland”. Zaangażowana we wdrażanie zielonych rozwiązań, wyrównywanie szans na rynku pracy i procesy digitalizacji w obsłudze nieruchomości zgodnie z duchem ESG. Ekspert negocjacji, budżetowania, strategii zakupowych, optymalizacji procesów, strategii start up’ów, otwierania nowych rynków i marketingu.

Pracując dla 5 międzynarodowych korporacji o profilu FM odpowiadała za działania operacyjne związane z utrzymaniem nieruchomości wszystkich typów (biurowce, magazyny, fabryki, galerie handlowe, Stadion Narodowy, sieci handlowe, portfele nieruchomości), była Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży, Członkiem Zarządu, odpowiadała za rozwój spółek w Polsce i na Bałtykach; współpracowała przy projektach sprzedaży międzynarodowej dla największych marek światowych w sektorach farmaceutycznym, FMCG, usług finansowych i doradczych, IT, przemysłowym. Pracowała z największymi funduszami, agencjami Real Estate, instytucjami finansowymi, Centrami Usług Wspólnych, klientami przemysłowymi aktywnymi i wchodzącymi na rynek Polski od 2000 roku.

Członek Polskiej Rady Facility Management, współpracowała m. in. z WIREP, IFMA, EUROBUILD, Woman in Real Estate, Ladies First.

Prywatnie uzależniona od żeglarstwa mama dwóch Synów (21l. i 18l.).