Marta Zawadzka

Marta Zawadzka

Marta Zawadzka

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży nieruchomości na rynku polskim i europejskim, szczególnie w obszarze procesów najmu oraz asset managementu. W swojej dotychczasowej karierze Marta opracowywała i koordynowała realizację strategii najmów dla wiodących deweloperów, projektów handlowych i biurowych, z sukcesem realizując postawione cele.

Obecnie pełni funkcję Head of Leasing & Asset Management w TriGranit, nadzorując działania związane z komercjalizacją kluczowych projektów, w tym Signum w Warszawie i Bonarka for Business w Krakowie. Jest także odpowiedzialna za nadzór nad strategiami wynajmu w ramach portfolio TriGranit w Europie Środkowo-Wschodniej. 

Przez ostatnie lata związana była z Yareal Polska, gdzie jako Dyrektor Najmu i Asset Management odpowiadała za najem i zarządzanie portfelem nieruchomości tego dewelopera w Polsce. Wcześniej zajmowała stanowiska kierownicze w Avestus Real Estate, NEINVER, Kulczyk Silverstein Properties, GTC i TriGranit. 

Marta od lat jest liderem różnych zespołów najmu. W swojej karierze zawodowej ma przyjemność rozwijać talenty, jak i współpracować z osobami z wieloletnim stażem pracy. Różnorodność doświadczeń i nowe spojrzenia, dają jej obraz wielowymiarowości form współdziałania i akceptacji różnych sposobów pracy.

Jest autorką artykułów publikowanych w czasopismach branżowych i regularnie występuje jako prelegentka na konferencjach i spotkaniach biznesowych, gdzie dzieli się swoją wiedzą na temat rynku nieruchomości w Polsce i Europie.

Marta jest również akredytowaną mentorką i członkinią European Mentoring & Coaching  Council. Wspiera Stowarzyszenie Top Woman for Women, zapewniając wsparcie mentoringowe dla kobiet w trudnej sytuacji zawodowej. Jako mentorka wierzy, iż dzielenie się swoim doświadczeniem to klucz do inspiracji i rozwoju. Jest przekonana, że każda rozmowa otwiera nowe możliwości i tworzy wyjątkowe szanse.

Posiada wykształcenie magisterskie i podyplomowe na kilku kierunkach. Ukończyła m.in. Uniwersytet Warszawski (wydział zarządzania i marketingu) oraz Uniwersytet Jagielloński (religioznawstwo). Takie połączenie daje możliwości wykorzystania umysłu ścisłego i filozofii życia, która dodaje głębi i sensu poszczególnym działaniom, inspiruje do ciągłego rozwoju i odkrywania nowych możliwości.