06. Elżbieta Brożek

06. Elżbieta Brożek

06. Elżbieta Brożek

Elżbieta od ponad 12 lat związana jest z obszarem HR, w tym od ponad sześciu lat w branży nieruchomości komercyjnych. Od 2019 r. pełni rolę HR & Administration Director w 7R, gdzie zarządza zespołem odpowiedzialnym za procesy rekrutacyjne, kadrowe oraz administracyjne. Koordynuje projekty HR w oddziałach firmy zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Sosnowcu i we Wrocławiu. Pełni również rolę coacha / mentora dla managerów firmy. Wierzy, że dialog/ komunikacja oparta na empatii jest podstawą rozwoju zarówno osobistego jak i na poziomie organizacji.
Misją zawodową Elżbiety jest towarzyszenie pracownikom w ich drodze do rozwoju. Bliskie są jej obszary związane z kulturą organizacyjną. Kształci się w obszarze coachingu i, poprzez działania wolontariackie, zdobywa praktykę w tym obszarze.
Prywatnie żona oraz mama trójki dzieci, od niedawna właścicielka uroczego spaniela. Pogodzenie ról zawodowych i prywatnych ciągle jest wyzwaniem, ale właśnie to doświadczenie jest inspiracją do poszukiwania optymalnych metod zarządzania czasem. Uwielbia kontakt z naturą i długie górskie wędrówki.