Rok 2018 to dla mnie czas współtworzenia nowej, globalnej marki Ceetrus, która zastąpiła Immochan i przeprowadzenie rebrandingu na polskim rynku. Dwa szczególnie ważne projekty. Kieruję pracą działu marketingu Ceetrus Polska i odpowiadam za opracowanie i realizację strategii marketingowych centrów handlowych oraz spółki, komunikację w modelu omnichannel, komunikację korporacyjną i B2B, a także przygotowanie i realizację strategii digital, w tym rozwój komunikacji w mediach społecznościowych. Nadzoruję również realizację badań marketingowych dotyczących rynku i potrzeb klientów centrów handlowych. Kieruję wdrażaniem znaku jakości Oshopping w modernizowanych Centrach Handlowych Auchan. Wskazuje on nowe funkcje obiektów, gdzie oprócz zakupów, można ciekawie spędzić czas w gronie najbliższych.
Nominacja w konkursie Top Woman in Real Estate to dla mnie wyróżnienie i docenienie działań wielu osób, z którymi pracuję. Państwa głosy dodadzą nam motywacji i energii w realizowanych projektach.