Anita Pietrykowska

Anita Pietrykowska

Anita Pietrykowska

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne. Specjalistka w dziedzinie komunikacji i marketingu B2B. Od 10 lat w firmie Panattoni Europe, dewelopera powierzchni przemysłowych. Wcześniej, zdobywała doświadczenie w firmach Prologis i DPD. Na obecnym stanowisku prowadzi szeroko rozumiane działania marketingowe i PRowe firmy w czterech krajach: Czechy, Niemcy, Polska i Wielka Brytania. Czterokrotna laureatka konkursu Construction Investment Journal Awards Poland w kategorii Best Marketing Campaign.

Największe osiągnięcia 2018 rok: 

  • Stworzenie marki City Logistics Parks, przeprowadzenie kampanii reklamowej w prasie i internecie, obecność firmy na targach nieruchomości EXPO REAL pod hasłem City Parks.
  • Obecność na targach MIPIM i jedynym polskim finalistą konkursu – Amazon Szczecin
  • Panattoni Europe – TOP Developerem w Europie wg rankingu Property EU
  • Stworzenie marki Central European Logistics Hub – największego w Polsce kompleksu logistyczny o planowanej powierzchni 400 tys. mkw., zlokalizowanego w Łodzi, którego realizacja była akceleratorem do stworzenia Nowej Dzielnicy Przemysłowej przez Miasto Łódź
  • Panattoni Gala & Party 2018 – stworzenie autorskiego eventu dewelopera, dorocznej uroczystości firmowej realizowanej w obiektach industrialnych. Wydarzenie wyróżnia oryginalna kreacja, pionierskie rozwiązania eventowo – techniczne i wspaniała zabawa tysiąca osób. To również pół roku produkcji i każdorazowe zaangażowanie ponad 100 osób w jej realizację, a także 4 miesiące  kreacji. Oprawa zeszłorocznej Gali powstała przy wykorzystaniu m in. Video Mappingu, dzięki której zaprezentowano nowoczesne wizualizacje oraz technologii Notch, która pozwoliła stworzyć realistyczne grafiki i modulować obraz z kamer w czasie rzeczywistym.
  • Zdobycie 11 nagród firmowych – w ramach konkursów CEEQA, CIJ Awards, Eurobuild Awards
  • Kampania PR promująca rynki wschodzące na blisko 3 tys. publikacji w RTV, prasie, on-line i portalach społecznościowych
  • Przygotowanie firmy First Industrial do przejęcia marki Panattoni – roczny okres przejściowego rebrandingu

Bieżący marketing i działania PR powstających nieruchomości:

W 2018 roku deweloper oddał do użytku ponad 1.2 miliona m kw. powierzchni magazynowej i podpisał umowy najmu na łączną ilość 1.4 miliona m kw. Panattoni Europe jest niekwestionowanym liderem na rynku polskim od wielu lat, a od 2017 roku również na rynku europejskim pod kątem aktywności deweloperskiej. Zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów liczba uzyskanych publikacji przez dewelopera w 2018 roku to 5355 publikacji ogółem – rtv: 16; prasa: 580; portale 442 i media społecznościowe: 880).