Nasze biurowce pracują na to, aby były lubiane, co jest codziennym celem pracy dla mnie i mojego zespołu. W efekcie biurowce zyskują „osobowość” wyrażoną przez ich nazwę oraz branding. Staramy się, aby były otwarte i gościnne dla lokalnej społeczności. Chcemy, by stawały się zauważalnym fragmentem miasta – uczestniczyły w jego naturalnym rytmie. Ważni są dla nas ludzie, którzy będą w nich pracować, bo to oni są pośrednio ich „właścicielami”.
Jestem odpowiedzialna za strategie marketingowe dziesięciu biurowców w budowie i przygotowaniu w Warszawie i miastach regionalnych. Jestem również liderem marketingu flagowego, wielofunkcyjnego projektu Echo Investment – Browarów Warszawskich. To wspaniały projekt, który wymaga nieszablonowego podejścia. Dlatego za największy sukces 2018 r. uważam plebiscyt „Twoja ulica”, u którego podstaw leżało oddanie głosu w ręce mieszkańców Warszawy . Dzięki zaangażowaniu w przedsięwzięcie historyków z Muzeum Warszawy wytypowaliśmy 3 historycznie osadzone nazwy, spośród których w internetowym głosowaniu warszawiacy wybrali tę, która zostanie umieszczona na mapie stolicy. Dzięki plebiscytowi, informacja o Browarach Warszawskich dotarła do ponad 1,6 mln odbiorców, poprzez prasę, radio, outdoor, social media i wyjątkowe animacje przygotowane specjalnie na tą okazję. Projekt zbudował mocne podwaliny do dalszych działań wizerunkowych, wzbudził zainteresowanie inwestycją i zaangażował mieszkańców.