Katarzyna Lubaś jest koordynatorem ds. Rozwoju biznesu i marketingu w grupie doradczej ds. Nieruchomości EY.
Ma ponad 15-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Odpowiada za rozwój nowych firm, badania rynku i relacje z klientami.
Swoją karierę rozpoczęła w renomowanej grupie doradztwa mieszkaniowego REAS doradzając przy wielu projektach w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Kolejnym etapem jej kariery było stworzenie zespołu doradczego w Związku Banków Polskich (AMRON) oraz stworzenie i zarządzanie jego marką jako eksperta od nieruchomości, poprzez dedykowane raporty, publikacje, działania PR i obecność na kluczowych wydarzeniach branżowych.
Jej wiedza i umiejętności marketingowe sprawiły, że stała się oczywistą kandydatką do dołączenia do dewelopera Mota-Engil Real Estate. Była odpowiedzialna za sprzedaż i marketing projektów mieszkaniowych w Polsce, Czechach i na Słowacji, a także sprzedaż aktywów innych niż podstawowe.
Jej największym sukcesem było wprowadzenie na rynek nowego projektu w Łodzi (Ilumino). Wykorzystując innowacyjne media społecznościowe i lokalne grupy fokusowe, zidentyfikowała projekty USP i wdrożyła dostosowaną strategię marketingową. Zwiększyło to sprzedaż, unikając potencjalnych konfliktów ze społecznością lokalną i umiejscowiło projekt tak, że został przyjęty z zadowoleniem zarówno przez obywateli, jak i klientów. Ta strategia marketingowa nie tylko ustanowiła projekt lokalnie, ale także promowała reputację i markę dewelopera w całej Polsce.
Cztery lata temu dołączyła do zespołu ds. Nieruchomości w EY, aby promować swój multidyscyplinarny zespół ds. Nieruchomości. Odpowiada za opracowanie rocznika Polish Real Estate Guide, który ma obecnie rozpoznawalną pozycję na rynku i pomógł zbudować markę firmy. Ekspertyza i funkcja EYs w zakresie nieruchomości została również uwidoczniona dzięki kreatywnej i skoordynowanej strategii PR i marketingu.
Członkowie zespołu są obecni na najważniejszych wydarzeniach branżowych i za pośrednictwem mediów dzięki koordynacji i wsparciu, jakie zapewnia strategiczna działalność biznesowa Katarzyny. Wydarzenia EY, takie jak śniadania informacyjne i prezentacje prasowe, są częścią tej strategii.
Katarzyna jest także osobiście aktywna na wielu imprezach branżowych i odnosi sukcesy jako moderator paneli konferencyjnych.
Głęboko wierzy, że to ludzie, którzy naprawdę się liczą i są najważniejszym czynnikiem w tym, co robisz. Dzięki temu doskonale rozumie, czego potrzebuje rynek i jak znaleźć najlepsze rozwiązania. Łączy się także z ludźmi i wierzy, że empatia i intuicja pomagają w biznesie tak samo jak właściwa wiedza i ciężka praca.
Prywatnie jest pasjonatką tancerką i podróżniczką, miłośniczką sztuki i jest osobą otwartą i wesołą, która docenia nowe pomysły i otaczających ją ludzi. Uwielbia być inspirowana i inspirować.